dinsdag 21 september 2010

Jabra is van het padje


Bij Jabra zijn ze helemaal van het padje. Het merk is vooral groot geworden met de draadloze oortjes, bijvoorbeeld voor in de auto. En wat meldt de wereldwijde marktleider nu? ,,Jabra maakt uitstapje naar draadgebonden headsetmarkt.''

En dan gaat het blij verder: Jabra introduceert vandaag een nieuw productportfolio waarmee het bedrijf een uitstapje maakt naar de draadgebonden headsetmarkt. Het nieuwe portfolio bestaat uit drie draadgebonden headsets die speciaal ontworpen zijn voor sporters, muziekliefhebbers en mensen die veel onderweg zijn. Het draait om comfort, hoge audiokwaliteit en design.

Dan de motivatie: ,,Met het aantal multimedia telefoons dat exponentieel stijgt, groeit ook de vraag naar goede, draadgebonden stereoproducten om zowel media – podcasts, muziek en audioboeken - te kunnen beluisteren als telefoongesprekken te kunnen voeren.''

Klinkt redelijk; dan de prijs: van 25 tot 50 euri.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten