vrijdag 30 maart 2012

Barca lanceert Facebook-app


FC Barcelona brengt Facebook-fans dichter bij de club met op de persoon toegesneden diensten, engagement en e-commerce. Dat doet ze met de lancering van de Facebook-app ´FCB Alert´. Daar zullen de fans blij mee zijn. En dat zijn er nogal veel: met 28 miljoen Facebook-fans is Barca de sportclub met de grootste Facebook-aanhang.
Wat kunnen fans zoal met FCB Alert?
= Gebruik maken van het aanbod aan games, fan polls en een video- en multimediamateriaal.
= Makkelijk het nieuws rond het team volgen, dat wordt verzameld van websites, Facebook-pagina’s, Twitter en blogs.
= Op één plek alle Facebook-events bekijken die georganiseerd worden door de club.
= Exclusieve aanbiedingen van het team en de spelers ontvangen.
,,Alert is de perfecte manier om de enorme schare fans te bereiken met exclusieve aanbiedingen en interessant nieuws’, meldt Didac Lee, Board Member van New Technologies, FC Barcelona. ,,In contact zijn met onze fanbase op een persoonlijk niveau is waar we het voor doen.''
,,Het is boeiend om te zien hoe FC Barcelona grenzen op het gebied van interactie met fans weet te verleggen'', voegt Sanju Bansal, topman van MicroStrategy, eraan toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten