maandag 27 februari 2012

Alle tv's van Philips zijn slim


Bijna alle tv’s die Philips nu aankondigt zijn 'smart' dankzij breedband-webtoegang, cloud content en apps. ,,Nu de hele Smart TV-infrastructuur klaar is, verwachten we een sterke toename van het gebruik'', verklaart Pieter Vervoort namens Philips. ,,Nu al zet meer dan 60 procent van de actieve Philips Smart TV-gebruikers het toestel meer dan vijftig keer per maand aan. De digitale wereld van content en apps is niet langer voorbehouden aan gebruikers van dure tv’s, maar is nu ook bereikbaar voor mensen met een beperkt budget.” Dus de kleintjes doen ook mee.
De Home Screen grafische gebruikersinterface geeft met één klik toegang tot de populairste onderdelen van de Smart TV-dienst. De balk bovenin laat de plaatselijke weersvoorspelling zien, de tijd en de datum. De bovenste helft van het scherm is gereserveerd voor live beelden van een geselecteerd tv-kanaal of een externe bron. Daarnaast staan gepersonaliseerde aanbevelingen van apps, tv-shows, Uitzending Gemist en het video-on-demand (VoD) aanbod. De onderste helft van het scherm toont de favoriete apps van de gebruiker. Er zijn meer dan vijfhonderd apps beschikbaar en er zullen er meer volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten